Δυστυχώς με τα καλάμια υπάρχει αυτή η πολιτική γενικότερα, βλέπεις είναι αξεσουάρ χειρισμού χωρις μηχανικά μέρη και απ την στιγμή που θα έρθει στα χέρια μας , ότι πάθει το επωμιζόμαστε εμείς.Δυστυχώς δηλώνω απογοητευμένος από αυτή την εταιρεία και τον αντιπρόσωπό της στην ελλάδα μιας και έστειλα μηνύματα στους δύο χωρίς να λάβω απάντηση έστω αρνητική. Γράφουν για εγγυησεις που δεν ισχύουν. τους έγραψα αν θέλουν να αποστείλω το καλάμι με δικά μου έξοδα για να δουν αν είναι αστοχία υλικού αλλά τίποτα. Τώρα παράγγειλα το στέλεχος που έσπασε και απλά θα το πληρώσω με μία μικρή έκπτωση.Αυτα!
Αν δεις και τα Zenaq, εξολοκλήρου χειροποίητα,στο ταμπελάκι με τα specs του καλαμιού έχει μια τιμή σε ιαπωνικό γιεν, αυτή η τιμή είναι μια «ευνοϊκή» τιμή για το πάνω στέλεχος σε περίπτωση που το σπάσεις.
Είναι μην σου τύχει δηλαδή αστοχία υλικού ή κάποιο χτύπημα-εκδορά ακόμα κι απ την μεταφορά του.
Το μόνο που εν μέρη θα μπορούσε να μας απαλλάξει από μια τέτοια διαδικασία ,είναι ο σχολαστικός έλεγχος σε όλο το μήκος του και ένα τεστ με τον μαγαζάτορα κοντά στα όρια της παραβολής του.