Remington Team

Μου το έχει φέρει φιλος από Αμερική κάπου στα 80-90 ευρώ δεν θυμάμαι.Εδω στην Ελλάδα δεν υπάρχει
Μάλλον εννοεί διάμετρο στομίου.
Στέλιο, αυτό που γράφει ο Γιάννης εννοούσα. Για την διάμετρος στομίου του τσοκ σε σχέση με την κάνη.
 
Κοίτα Ηλία τι έχω παρατηρήσει με τα λεγόμενα φίλων ,και καλίου που την έχει ακόμη.Σε άλλους βγάζει πολλά θέματα σε άλλους σπάνια τώρα γιατρούς που δεν βγάζει τι κάνει συγκεκριμένα δουλεύει ρολόι με 28γρ 30και ότι θέλεις αλλά τι έχει παρατηρήσει ο φίλος μετά τα 100 φυσίγγια δείχνει αντιλαμβάνεται ότι αρχίζει η επαναφορά του κλείστρου να γίνεται σε ποιο αργό Ρυθμό αν την αφήσει έτσι θα κάνει θέμα χρόνου εμπλοκή αν ανοίξεις το κλείστρο και ψεκάσεις λίγο wd 40 δουλεύει ρολόι για άλλα τόσα φυσίγγια .Μιλάω όχι για την pro αλλά για την κλασική v3 αυτό τι δείχνει ότι μάλλον το σύστημα αερίων που έχει μαζεύει γρήγορα μάκα γιατί άλλο θέμα δεν του κάνει ποτέ ,βέβαια της έχει κάνει εξωφρενικό καθάρισμα και λείανση γυαλί σε όλα τα εξαρτήματα .Απλά θέλει μετά τα 3/4 κουτιά οποισδήποτε ψέκασμα τω καταλαβαίνω μου λέει από τη λειτουργία του κλείστρου μόλις γίνει ποιο αργό ετοιμάζεται.
 
Κοίτα Ηλία τι έχω παρατηρήσει με τα λεγόμενα φίλων ,και καλίου που την έχει ακόμη.Σε άλλους βγάζει πολλά θέματα σε άλλους σπάνια τώρα γιατρούς που δεν βγάζει τι κάνει συγκεκριμένα δουλεύει ρολόι με 28γρ 30και ότι θέλεις αλλά τι έχει παρατηρήσει ο φίλος μετά τα 100 φυσίγγια δείχνει αντιλαμβάνεται ότι αρχίζει η επαναφορά του κλείστρου να γίνεται σε ποιο αργό Ρυθμό αν την αφήσει έτσι θα κάνει θέμα χρόνου εμπλοκή αν ανοίξεις το κλείστρο και ψεκάσεις λίγο wd 40 δουλεύει ρολόι για άλλα τόσα φυσίγγια .Μιλάω όχι για την pro αλλά για την κλασική v3 αυτό τι δείχνει ότι μάλλον το σύστημα αερίων που έχει μαζεύει γρήγορα μάκα γιατί άλλο θέμα δεν του κάνει ποτέ ,βέβαια της έχει κάνει εξωφρενικό καθάρισμα και λείανση γυαλί σε όλα τα εξαρτήματα .Απλά θέλει μετά τα 3/4 κουτιά οποισδήποτε ψέκασμα τω καταλαβαίνω μου λέει από τη λειτουργία του κλείστρου μόλις γίνει ποιο αργό ετοιμάζεται.
Για την pro ενδιαφέρεται φίλος ....για την απλή ούτε συζήτηση δεν την θέλει με τόσα που ακούγονται
 
Για την pro ενδιαφέρεται φίλος ....για την απλή ούτε συζήτηση δεν την θέλει με τόσα που ακούγονται
Το θέμα είναι τι έχει βελτιώσει στην pro; Και αν έχει βελτιώσει στην ουσία τίποτα αν δεν έχει κάποιος και τα δύο όπλα δεν μπορούμε να ξέρουμε δυστυχώς. Εκείνο όμως που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί δεν κράτησε τον μηχανισμό της versa max που ήταν πολύ καλύτερος και άρχισε να κάνει πάλι αλχημείες.
 
Το θέμα είναι τι έχει βελτιώσει στην pro; Και αν έχει βελτιώσει στην ουσία τίποτα αν δεν έχει κάποιος και τα δύο όπλα δεν μπορούμε να ξέρουμε δυστυχώς. Εκείνο όμως που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί δεν κράτησε τον μηχανισμό της versa max που ήταν πολύ καλύτερος και άρχισε να κάνει πάλι αλχημείες.
Αυτή η εταιρεία αυτοκτονεί μόνη της η μας στέλνουν εδώ ολλα τα ελατοματικα
 
Κοίτα Ηλία τι έχω παρατηρήσει με τα λεγόμενα φίλων ,και καλίου που την έχει ακόμη.Σε άλλους βγάζει πολλά θέματα σε άλλους σπάνια τώρα γιατρούς που δεν βγάζει τι κάνει συγκεκριμένα δουλεύει ρολόι με 28γρ 30και ότι θέλεις αλλά τι έχει παρατηρήσει ο φίλος μετά τα 100 φυσίγγια δείχνει αντιλαμβάνεται ότι αρχίζει η επαναφορά του κλείστρου να γίνεται σε ποιο αργό Ρυθμό αν την αφήσει έτσι θα κάνει θέμα χρόνου εμπλοκή αν ανοίξεις το κλείστρο και ψεκάσεις λίγο wd 40 δουλεύει ρολόι για άλλα τόσα φυσίγγια .Μιλάω όχι για την pro αλλά για την κλασική v3 αυτό τι δείχνει ότι μάλλον το σύστημα αερίων που έχει μαζεύει γρήγορα μάκα γιατί άλλο θέμα δεν του κάνει ποτέ ,βέβαια της έχει κάνει εξωφρενικό καθάρισμα και λείανση γυαλί σε όλα τα εξαρτήματα .Απλά θέλει μετά τα 3/4 κουτιά οποισδήποτε ψέκασμα τω καταλαβαίνω μου λέει από τη λειτουργία του κλείστρου μόλις γίνει ποιο αργό ετοιμάζεται.
Γιάννο, με το λάδωμα διορθώνεις το πρόβλημα προσωρινά και μακροπρόθεσμα το επιδεινώνεις!
Το λάδι σε σημεία που έρχεται σ' επαφή με τα αέρια είναι δρομολογημένη δυσλειτουργία!
 
Το θέμα είναι τι έχει βελτιώσει στην pro;
Το μοχλό οπλίσεως, το κουμπί του κλείστρου, την οπή γέμισης των φυσιγγίων και δίνει φλάντζες για το κοντάκι. Τα άλλα ίδια. Δεν βγαίνει ξύλινη αλλά μόνο πλαστική και πιο ακριβή. Μυστήριο αποτελεί η ελληνική αντιπροσωπεία. Ποιός τις φέρνει;
 
Γιάννο, με το λάδωμα διορθώνεις το πρόβλημα προσωρινά και μακροπρόθεσμα το επιδεινώνεις!
Το λάδι σε σημεία που έρχεται σ' επαφή με τα αέρια είναι δρομολογημένη δυσλειτουργία!
Και όμως έχει δοκιμάσει τα πάντα λαδακι ,λίγο τα ίδια πολύ πάλι τα ίδια αυτό παρέλειψαν να το γράψω γιατί ήταν το πρώτο που του είπα και εγώ ότι χρειάζεται λίγο λάδιι σε επίμαχα σημεία
 
βέβαια της έχει κάνει εξωφρενικό καθάρισμα και λείανση γυαλί σε όλα τα εξαρτήματα .
Γιάννη τί εννοείς λείανση; Της έχει βάλει χέρι με γυαλόχαρτα και τέτοια; Τα ελατήρια επαναφοράς και τα κανάλια που φωλιάζουν είναι εντάξει; Το WD40 δεν κάνει για όπλα, θα τα κάνει χειρότερα όλα. Αφού ξέρεις από όπλα, ρίξτης μια ματιά εσύ.
 
Την έχει δει ο Λιάκος στον Ασπρόπυργο την έχει πιάσει ο ίδιος με ένα φίλο που έχει αρκετές γνώσεις το όπλο δουλεύει ρολόι(έχουν κάνει λείανση και το επίπεδο είναι καθρέπτης σε διάφορα μέρη λειτουργεί άψογα απλά και ελαφρώς λαδωμένο με σωστό λάδι είτε περισσότερο εκεί που πρέπει, περίπου στα 100 συνεχομενα σε κυνήγι φυσίγγια αρχίζει το κλείστρο να αργοπορει μόλις του ρίξει σπρειτ αυτό που σου είπα ξανακυλάει ρολόι ,δεν κάνει εμπλοκή θα κάνει μόνο αν συνεχίσεις και αυτό σαν να κολάει το κλείστρο ,είναι περίεργο και εν το μεταξύ ο συγκεκριμένος ρίχνει κατά πλειοψηφία 28γρ εργοστασιακά πάντα.Το έπαθα εγώ αλλά το Γενάρη αφού είχα ακαθάριστη τη guerini από την αρχή της σεζόν και σε κάποια φάση ρίχνω δύο τουφεκιές και νιώθω ότι το κλείστρο αργεί λίγο σαν να το είδα σε Ρίπλεϊ την αφήνω μου κάνει στην επόμενη ώρα μια εμπλοκή σε κατακόρυφη Ρουαγιάλ τουφεκιά μόλις έριξα ένα τσακ σπρειτ όπως ήταν έτσι απλά άνοιξα το κλείστρο ρολόι ακόμη ακαθάριστη είναι.
 
Last edited:
Back
Top