Σε ευχαριστώ Αρη απροβληματιστα χλμ να έχειςTo ιδιο εχω, καταναλωση εχει αρκετη κ ειναι το μεγαλο μειονεκτημα αυτου του αυτοκινητου που σε διαφορετικη περιπτωση θα ειχε ακομα καλυτερη πορεια πιστευω... Μεση καταναλωση μεσα κ εξω απο την πολη χωρις ομως να το λυπαμαι σε βενζινη εχω περιπου 10-12 λ/ 100 χλμ... Στο δρομο εχει καλη οδικη συμπεριφορα, ταξιδευεις ανετα αλλα χωρις μεγαλες ταχυτητες...
Χωροι αποσκευων μηδεν, οπως σε ολα της κατηγοριας αυτης, ανταλλακτικα σε φυσιολογικες τιμες...
Εκτος δρομου δεν ειναι για extreme καταστασεις αλλα θα σε παει σχεδον οπου θες με ενα καλο λαστιχο...
Σε γενικες γραμμες συνδυαζει λιγο απο ολα, ειναι πολυ καλυτερο στα ταξιδια απο ολα τα προηγουμενα Vitara αλλα εχει σχετικα αυξημενη καταναλωση...
Προχωρα χωρις σκεψη...θα το καταευχαριστηθειςΚοίτα σύμπτωση ! Μπήκα στο θέμα,για να ρωτήσω για το συγκεκριμένο μοντέλο το 1500 απο 08 και δώθε.Να πάρω καμια γνώμη,εντύπωση, απο κάποιο συνάδελφο κάτοχο του συγκεκριμένου .Είμαι υπο σκέψην ,μέχρι το τέλος του χρόνου να σπρώξω το Niva μου και να πάρω το Τεριος....xm.
Μισή της αρχικής είναι καλά ; 25 ευρώ.την χρειαζομαι για το διδυμακι του δικου σου ......
Τιμη??????????
Άλλη φάση αυτά τα - αυθεντικά - τζιπ. Όνειρο μου από μικρός και μένα...
Θα συμφωνησω και εγω μαζι σας, πραγματι τα συγκεκριμενα Jeep ειναι αλλη φαση. Εχουν περασει απο τα χερια μου το Cherokee Renegade 3,7l του 2004,ότι και να πεις είναι λίγο........
έχω περάσει αμμουδιές, εχω τραβηξει βαρκα, έκανα offroad με το Μ151Α1 που δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή λύση για τετοια τερρέν (τα Μ151Α2 ήταν η καλύτερη εκδοχή).
Κατεβασμένο το τζάμι και το ένα πόδι απ έξω...........δεν σταματούσε πουθενά και η αίσθηση απερίγραπτη...
εύχομαι κάποτε να βρεις το δικό σου.........